söndag 12 september 2010

Skumpa!!


Sambon och jag firade kontraktet igår på lämpligt sätt som synes! Vi började med att rensa ur förrådet, en vända till tippen och sedan hade vi en väldigt avslappnad och trevlig kväll. Jag hade fått en jätteflaska skumpa av goda vänner när jag fyllde år som smakade helt ljuvligt! Och vi var rätt fnittriga igår när den var slut... 1,5liter! :) Ingen huvudvärk idag dock!

Tur för jag har ägnat morgonen åt att göra nån slags renoveringsbudget för badrummen och köket, banken vill se lite hur vi har tänkt oss. Det är skitsvårt! Tex kakel, klinker, porslin och vitvaror är ju lätt att kolla upp på nätet, det är det som ligger bakom vi inte har så stor koll på!
Vi får väl se om det jag har hittat på duger, de ville ju inte ha något superexakt heller så det ska nog bli bra!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar