måndag 13 september 2010

Nytt anfall

Drabbades plötsligt av ett nytt sånt där "måste-ha" anfall!!! Titta på dessa underbara krokar från Qualy!! Jag vill ha alla i alla färger!! Tänk en hel hall med hundratals djurkrokar!! Hahaha! Som en invasion av söta ekorrar och fåglar! Underbart! ? Eller kanske lite psyko? :P





Hittade dem bla på favoritsaker.se och home-sweet-home.se. Djuuuuup längtansfull suck!!
Jag ska inte handla innan vi flyttat, jag ska inte handla innan vi flyttat, jag ska inte handla innan vi flyttat.... Upprepar mitt mantra, håller fast köpfingret och går och lägger mig innan jag gör nåt dumt!

2 kommentarer :

  1. Nämen åhh vilka söta!!!
    HUuuur ska jag övertyga maken att de där kommer att passa perfekt i vår hall när det är dags att fixa till den?? ;)

    SvaraRadera
  2. Heheeee... Tror ditt mantra spricker. Kanske dags för en vadslagningspool?! ;)

    SvaraRadera