måndag 13 september 2010

Budget


Portmonä från drömgården.se, jatack :) !


Idag har jag varit på banken och lämnat in papprena från mäklaren om handpenningen och så har jag visat min fina renoveringsplan. Min goa bankman var mäkta imponerad av hur detaljrik den var! Jag tycker det är så roligt att planera och fundera!
Jag har skapat ett excel-dokument som jag kan gå in och fylla i sedan när jag får börja shoppa, handfat xkronor, osv osv! Suveränt då får jag överblick och kan snabbt se vad jag har råd med eftersom jag har antagit kostnader för det mesta. Hur bra dessa antagningar stämmer har jag inte jättekoll på, men all inredning ska ju stämma ganska bra! Dessutom tycker jag att det är roligt att sitta på nätet och jämföra priser, köper jag en billigare sån så får jag råd med en dyrare sån etc! Hihi, detta kommer bli rena rama drömmen för mig!
Om det nu inte visar sig att vi köpt Faluns svar på Drömkåken, har en ninja till granne, en häxa i trådgården, badkaret går genom bjälklaget och sambon lämnar mig i protest! Nåja bra filmer slutar ju lyckligt, så vi får hoppas på samma här! :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar