torsdag 2 september 2010

Intro

Hej!
Vad kul att du har hittat till min nya blogg! Varmt välkommen!
Här kommer det handla om min och sambons resa mot vårt drömboende!
Vi bor nu i en stor 3:a på 94kvm som vi hyr från det lokala hyresbolaget.
När vi flyttade in älskade vi den, speciellt eftersom vi flyttade från en toksunkig 2:a på 54kvm...
Nu är det fullt i förråd, skåp och klädkammare och vi har vuxit ur vår lägenhet,
jag har även ett stort intresse för inredning, färg och form som skriker efter att få omsättas i verkligheten. Jag jobbar som arkitekt så idéerna är det inte ont om!
Sambon är elektriker, svärfar möbelsnickare och svågern snickare, så vi har verkligen ett perfekt upplägg med stora stöd i ryggen! :)
Dessutom tycker jag att det är kul att måla, snickra, bygga och göra saker med mina händer! Stoltheten man känner när man kan säga att man har gjort nåt själv är guld!
Nu har vi (igen) ett väldigt trevligt objekt på gång! Men mer om det senare!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar