lördag 4 september 2010

Besatt


Jajjamen, jag är helt besatt av inredning och husplaner just nu! Det är nästan det enda jag kan tänka på, ja lite pyssel håller jag på med idag oxå, fast det är oxå husrelaterat! Visar sen när jag är klar!

Jag surfar runt på bloggar och olika sidor med inredning och slurpar i mig fina saker! Ibland hittar man nåt sånt där som man bara måste ha!!
Man kan inte riktigt förklara varför, det kan vara en helt onödig pryl, men habegäret är så stort så stort! Den här tapeten från PiP Studios är en sådan grej för mig... den är egentligen alldeles för gullig och plottrig, men jag vill ha den! Var vet jag inte! Och den finns i så många fina färger...

Jag har en konstig grej för saker med fåglar på, det kanske kan förklara litegrann av min önskan... mums mums! Jag har beställt ett tapetprov på den och hoppas nästan att jag inte ska tycka om den i verkligheten, för den är inte direkt billig!! :)

Men på en fondvägg kanske... *drömmer vidare*

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar