söndag 5 september 2010

Inaktiv?


Ja, det är väl ungefär såhär min helg har sett ut... Snacks, mängder med te, nässpray, inredningsmagasin, bofakta-broschyren från visningen samt mobilen med dens kompis...
Allt inom armlängdsavstånd från soffan.
Jag hoppas verkligen att jag känner mig på topp imorgon så att jag kan gå till jobbet! Och på tisdag har jag ju bokat in träningspass med två kompisar och det vill jag inte missa!

Fast helt inaktiv har jag inte varit, hjärnan har jobbat för högtryck och jag har faktiskt fått lite pysslat gjort också! Jag har altrat en anteckningsbok och knåpat ihop ett kort, men det visar jag en annan dag!

Jag har kännt mig rätt lugn i magen idag, men nu när jag insåg att inom 24timmar har mäklaren ringt och budgivningen är avgjord började fjärilarna dansa cancan igen! Å hej å hej å hej!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar