fredag 10 september 2010

Har köpt ett hus!!!

Tjooooooooooooooooohooooo!!!!!!! Nu har vi skrivit kontrakt och jag får väl räkna mig själv som husägare!! Det känns helt grymt! Som vi har drömt om detta! Jag ska till banken igen på måndag och få handpenningen överförd, och den 20nde ska huset besiktigas!
Dessutom har jag hunnit med att säga upp lägenheten, då är det bara el,tele och bredband kvar, och säkert nåt mer som jag inte kommer på nu!
Visar lite mer bilder från huset, allt är mäklarens (Länsförsäkringar) bilder från nätet!
Bottenplan, visst var det ganska likt det som jag hade skissat upp bara från de första fotona? :)
Vindsplan, 2 sovrum, påbörjat badrum och klädkammare.
Badrummet är det vi ska ta tag i först!
Källarplan, här blir det pysselrum alternativt svartklubben Batcave eftersom hella gillestugan är i "fulfuru" som Simon & Tomas skulle ha sagt, och ser ut som ett enda stort logdansgolv!


Köket, som vi också ska göra om! Det ska bli så kul! Men svårt när man måste välja bland så mkt fint som finns!

Det "påbörjade" badrummet... well, det finns iaf rör draget! :) Precis som vi vill ha det! Då behöver vi inte ens riva!















4 kommentarer :

  1. Helt jäkla wunderbaum! Och jag röstar så klart på att du, som ju är arkitekt, designar ett pysselrum som förvandlas till disco vid en enkel knapptryckning! *nickar*

    SvaraRadera