torsdag 9 september 2010

Bergochdalbana

Bild från nätet





Alltså det här med att köpa hus är en känslomässig berochdalbana!
Först är man superglad för att man vinner en budgivning, sen ska man oroa sig för banken, så blir man glad igen när banken säger ja, då är det nåt annat som ska gnaga en!
Vad är det som gnager dig? Älskar Lejon Kungen!!

Troligen ska jag skriva kontrakt imorgon!! Hoppas hoppas att sambons fullmakt hinner komma med posten... Hoppas hoppas att banken ringer idag med de sista detaljerna...

Och sen måste jag få tag på en besiktningsman till nästa vecka!! De jag har ringt har inte kunnat fören veckan efter, men har en pågång som ska göra en besiktning i närheten nästa torsdag. Men han har såklart semester denna veckan, så jag har mailat...
Nu sitter jag alltså och hypnotiserar min telefon så att den ska ringa och berätta för mig att allt är klart och att allt löser sig...


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar