torsdag 18 november 2010

På g!

D har börjat!!

Dörren är borttagen från karmen men vi behöver nya karmskruvar och en liten såg för att ta bort de gamla innan det går att vända på den! Och så har han börjat skrapa lite i taket, vi har en massa sprickor där mellan skivorna vi måste åtgärda. Så nu är sovrummet fullt med små flagor!

Idag ska vi hämta verktygen som är i förrådet vid lägenheten och i helgen smäller det rejält, det är planen iaf! Då ska tapeten ner, å så får vi se hur långt vi hinner helt enkelt!

Ikväll blir det inte renovering.. ikväll blir det Harry Potter på bio! Ser fram emot det! Jag har tyckt jättemkt om böckerna, och filmerna med! Jag kanske inte är helt "vuxen" i min smak men det skiter jag högaktningsfullt i! :P

1 kommentar :

  1. Hihi, rätt av dig att skita i det, Emmy! Själv har jag ju barn i "rätt" ålder som jag kan "skylla" på att de inte vågar se filmerna själva... ;)

    Kram!

    SvaraRadera