fredag 26 november 2010

Det tar tid

att inte renovera..
Denna veckan har det inte blivit många knop gjorda i huset!

Min bror är på besök och det är alldeles för trevligt.

Sen har jag fått skynda mig med att få en massa julkort producerade, det börjar ju liksom dra ihop sig! Skickade med mamma runt 25st iaf som hon tog till sitt jobb, men jag behöver dubbla den siffran!

Idag åker vi med jobbet på utflykt till Uppsala för att umgås med dem som blir våra nya kollegor efter nyår då två kontor går samman. Ska bli superkul!

Imorgon firar mamma och pappa 30årig bröllopsdag! Stort Grattis!!!! Så vi ska ut och äta på kvällen, eventuellt ska jag julshoppa lite med mamma på dagen.

På söndag får vi kanske fikabesök, så får försöka klämma in lite spackling däremellan på något vis!

Det är kul att ha fullt upp med roligheter! Trevlig helg på er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar