måndag 29 november 2010

Hurra för min bror!

Ja, som väntat blev det nite mkt gjort åt huset i helgen. Men det var ändå en bra helg!
Trevligt med besök, lite julshopping och mamma och pappa-firande! Passade även på att fira min bror som egentligen fyller år idag! hurra hurra hurra!!

Men jag fick iaf städat i större delen av huset! Och jag har tagit ner de befintliga (kräkmönstrade)gardinerna i vardagsummet och bytt mot mina egna vita. Det blev ett helt annat rum! Tänk att så lite kan göra så mkt! Dessutom hittade jag ett par tofsar på stan som hade fått Maria Montezami grön av avund!! Dessa hänger nu stilfullt över gardinerna! *fniss*
sen fick jag även upp julstjärnan och en redig stake står i köksfönstret! :P
Och det var väl i princip allt vårt julpynt! Så mkt mer kommer det inte bli heller förrens det riktigt närmar sig och en gran får komma in!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar