måndag 8 november 2010

Känn dig som hemma!

Det gör vi nu!
Nu är huset hemma och lägenheten snart ett minne blott!
Tack vara min sambos styrka tillsammans med min bror och senare även hans kompis är nu näästan hela lägenheten tömd!
Allt tungt och otympligt är flyttat! Så skönt!!!
Det enda som är kvar nu är gardiner, lampor, tvätt, lite saker i förrådet och lite krafs i klädkammaren! Nu är det bara städningen kvar och sen kan vi stänga det kapitlet helt!

Har haft trevligt besök i helgen, först en överrasknings visit av kollegan och hennes familj och igår kom Ds syster med familj + mamma och spanade in huset! de hade dessutom med sig sina små terrier-tanter så Argos var helt slut när de åkte sen!

Packat upp har vi knappt gjort nånting.. så det är mkt kvar! Fast samtidigt ska vi ju in i alla rum och renovera och härja så vill väl egentligen packa upp så lite som möjligt..

Jag har även roat mig med att mäta upp hela huset, så nu kan jag rita riktiga ritningar och se om alla mina idéer går att genomföra! Det ska bli så spännande när vi väl kommer igång!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar