tisdag 10 maj 2011

Mammaledig!!

Jahapp, så då var jag mammaledig då.. och väntar på bebis! Men den gör bäst i att hålla sig inne ett tag till! Det är så mkt som skall hinnas med och Daniel är borta på kurs nu i 3 dagar till...

Jag trodde att det skulle kännas jättekonstigt igår att inte gå till jobbet alls och bara liksom fuska omkring hemma, men det gick alldeles utmärkt! Jag har städat hela huset och hunnit ligga ute i solen med en bok. Härligt härligt!


Argos trivs med att matte är hemma! Fast i måndags var han lite förvirrad när jag aldrig lämnade honom, han ville vara nära hela tiden, så han måste ju ha något hum om vilken dag det är.. När vi kom in från morgonpromenaden satte han sig på sin vanliga plats och bara tittade konstigt på mig när jag tog av mig skorna och kom in jag med istället för att bara lämna honom.. :) Söthunden!
Det är lite varmt åt honom nu, tur det finns en del skuggiga platser på tomten! :)

I söndags var det oxå jättefint väder så jag passade på att tvätta alla bebiskläder och en del sängkläder som fick torka ute i solen, det luktar ju så fantastiskt gott!!


Vad svårt det är med att veta hur mkt bebiskläder man ska handla! Och i vilka storlekar! Tur att allt är så gulligt att det inte går att låta bli.. :)



1 kommentar :

  1. Ser mysigt ut! Vindtorkad tvätt är något av det bästa som finns. Puss&kram!

    SvaraRadera