lördag 14 maj 2011

Betar av listan..

Jag gjorde en låååång lista på saker jag ville göra nu när jag är mammaledig men utan bebis.

Hittills har det gått väldigt bra! Första veckan och nästan klar med det mesta!




  • Tvätta bebiskläder - check


  • Sy nytt överdrag till karmstolen - check , det blev även en ny kudde till!


  • Sy vimplar till barnrummet - check


  • Laga lite pajer att stoppa i frysen - check


  • Göra iordning alla mina pysseluppdrag för Maj - check


  • Dammsuga, damma, torka golv - check


  • Boka in mig och mamma på spa - check (håller tummarna att vi slipper avboka)


  • Beställa belysning till badrummet - check


  • Göra en gästbok till mammas 50års kalas - check


  • Packa en BB-väska - check (det som går packa i förväg iaf)


  • Tillsammans med Daniel göra klart för hantverkare i badrummet - på gång


  • Baka bullar och kakor och frysa in - imorgon kanske


  • Läsa en massa bocker och ligga ute i solen och värma magen- check! (men gör det gärna mer!!)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar