måndag 23 maj 2011

5 och 50 eller 2 av 3

Vi har firat 2 stycken födelsedagar under veckan. Jag hade hoppats på att det skulle bli 3, men bebisen myser vidare i min mage! Tycker den kan ta och komma ut nu! Vill ju så gärna träffa krabaten! Men nu till de födelsedagsbarn som vi firat!




Först sötaste mamman, som blivit firad nästan hela veckan! Hon och jag smygstartade på Grands spa större delen av tisdagen! Underbart avkopplande! Sen var det öppet hus på onsdagen som var den stora dagen och sedan partyparty på lördagen! Allt blev mkt lyckat!




Sen fyllde lilla vovven år igår, söndag! Nu är han stora killen på 5, men han är fortfarande mattes knähund! Han har trivts utmärkt med alla kalas, ju större flock desto bättre!

Denna veckan går Daniel på kurs igen, men tack å lov bara i Borlänge, så händer det något här hemma på bebisfronten så är han ju 15 min bort.. och jag har fortfarande inga känningar alls!! Börjar nog snart tro att den aldrig kommer komma ut... och då har jag ändå bara passerat beräknat datum med 1 dag.. undrar hur det kommer kännas om detta drar ut på tiden mer? :)




1 kommentar :