fredag 25 februari 2011

Pysselhelg!!






I helgen blir det ingenting renoverat eller fixat med huset alls för min del! (hoppas lite på att sambon ska orka.. men vi får väl se!)

Jag tänker iaf bege mig till Västerås obyggd tillsammans med ungefär 30 andra glada tjejer för att umgås och pyssla en hel helg! Det blir både scrapbookare, kortmakare och pärlare, kort och gott en massa goa pysslingar!

Helt fel är det inte heller att vi har egen kock som kommer laga all vår mat i dagarna 3 och en massör som tar hand om våra axlar!

Min packning är enorm.. men ändå har man alltid glömt något! Får väl se snart vad det är jag saknar! En superbra grej med pysslingar är att de förutom att vara kreativa, är fantastiskt generösa, så det mesta brukar lösa sig!!

Önskar er en trevlig helg! Jag vet att jag kommer få det! :)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar