lördag 5 februari 2011

Bulle i ugnen

Hihi! Detta är kanske ingen nyhet för de allra flesta, speciellt inte för dem som sett mig de senaste månaderna.. min mage börjar bli rätt stor nu! Jag går in i vecka 25 på måndag! Beräknad födelsedag för det lilla livet är 22maj.. så har gått mer än halvvägs nu!
Det går så fort nu!! De första tre månaderna när man var osäker, nervös och allmänt oroad för allt som kan gå snett gick jättelångsamt, men nu rullar det bara på!!
Vi var på ultraljud den 22 december, suverän julklapp, och då blev det hela mkt verkligare!
Fram till dess har vi mest kallat den för fisen.. eftersom jag skojjade om att jag inte alls var gravid utan bara hade en fis på tvären... Skönt att få bevis!

Vi var även så nyfikna att vi tog reda på vad det troligen var för kön, men det finns ett par både från min och Daniels familjer som INTE vill veta, så vi är noga med att inte försäga oss.. får se hur länge vi klarar det! :)

Tänkte visa bilderna från ultraljudet, man ser att det är iaf en liten kickboxer på väg!

Från sidan


Ryggraden


I'm a kickboxer, yes I am!!




Framifrån



1 kommentar :

  1. Ems... Älskling - jag blir alldeles gråtfärdig och rörd och allmänt jättejättefånig. Sötare Nisse (eller Nissa iofs) finns inte!

    SvaraRadera