torsdag 7 april 2011

Barbapappa

Nu börjar jag känna mig som barbapappa.. stor rund och lite skär men med ett fånigt leende på läpparna.. Kläderna i garderoben blir liksom kortare på något vis.. Får igen min skinnjacka men den ser rent löjlig ut där den slutar på halva magen! Och i helgen ska jag ut på lite kalas så då vill jag ju vara fiiiiiin juee! Och här i Falun finns ungefär noll stycken butiker som har mammakläder.. :/ Ska ge mig ut och se om jag kan rädda helgen på något vis iaf, tunikamodet hjälper ju till litegrann iaf!


Barbapappa verkar för övrigt ha fått ett uppsving igen! Kommer ju ihåg figuren från när jag var liten och nu är de överallt!


Från BRIO som mjukdjur..


Eller kanske babymobil? Supersöt!!




Och denna sötnos från bluebox.se kanske tom jag hade kommit ihåg att vattna?

1 kommentar :

  1. Awww, sickna sötingar! Nostalgi är fint! :D

    Hoppas du hittar något tjusigt som du känner dig bekväm i! Håller tummar här nere i Smålandet. Puss!

    SvaraRadera