söndag 6 mars 2011

Premiärfika

Ååååh vilket underbart väder vi har haft i helgen!! Så pass att det fick bli lite premiär för utefika idag i solen! D har skottat fram en snutt mark på baksidan i lä framför altanen. Ser ni vad djup snön ändå är!! Nu tycker jag den kan smälta fort så jag kan se vad vi har i rabatterna!

Hittade på våra gamla balkongmöbler och solblekta kuddar och duk i ett hörn som fick duga. Allt behöver tvättas egentligen, men men.. en sak i taget! :)


Temlooooor!!! Nomnom nom!! Och kaffe i favviskopparna! Min My Little Pony mugg har hängt med ett tag... Jag har faktiskt en till, men den behöver örat lagas på! Kaffet smakar liksom lite godare i dessa muggar, knasigt!


2 kommentarer :

  1. Oh, jag hade en precis likadan kopp när jag var liten (tro vart den tog vägen?)

    SvaraRadera