torsdag 3 mars 2011

Bromslös

Fick min hitintills nog otrevligaste upplevelse i tisdagskväll..
Helt plötsligt hade jag noll bromsar när jag tryckte ner pedalen!! IIiiiik! Nästa gång jag bromsade hade jag iaf lite verkan, men det lät förj*vligt... skrikande ljud följt av dunkande om jag tryckte hårdare på pedalen..
Tog mig hem utan problem, tur vi bor på landet med lite trafik, så jag körde som en blind pensionär i snigelfart..
När jag äääääääntligen var hemma var mina knän mest som spaghetti! Huvva!
Skönt att det går bussar vid vettiga tider så jag tar mig till jobbet och att hunden kunde få rastning av gulliga Marie både igår och idag!!
Imorgon ska D byta bromsar.. och sedan får vi se om vi kan få tag på en ny bil! Detta håller inte längre! Man måste kunna lita på sitt fordon!

Hoppas även på en tur till det gigantiska varuhuset i helgen, vi har en hel del vi behöver shoppa till pyret, och en redig shoppingsväng kan jag behöva som terapi efter veckans äventyr!!
Finns inget som piggar upp som att bränna lite plast! *skratt*

1 kommentar :

  1. Så jävla läskigt, jag är så glad att du/ni mår bra... :(

    Kram
    Anna

    SvaraRadera