torsdag 17 mars 2011

Förvaring

Tänkte visa lite mer av vår shopping från IKEA förra helgen.
Jag hade ju tänkt mig nån smart förvaring bakom fondväggen i sovrummet, så detta passade utmärkt! Klädställningen "Rigga" är ju justerbar i höjdled, så det gick utmärkt att få dit den under snetaket.

Sen bestämde vi oss för svarta "Skubb" hyllor, snyggt mot de vita väggarna... Valde två st av den smalare varianten..

Och tänkte oss en av den bredare... naturligtvis finns INTE den bredare varianten i svart?? WTF? Hur tänkte IKEA nu? SUCK! Vägrade välja om och köra på vitt så nu fick det bli varannan... vilket stör mig enormt, men de är ju inte synliga där bakom väggen så jag får väl leva med det... Dessutom lovade D mig i ett svagt ögonblick att han flyttar ut ur klädkammaren och in i dessa istället så får jag hela klädkammaren för mig själv!! Det kostade mig även ett packe galgar men det var det värt! :)

























Inga kommentarer :

Skicka en kommentar