torsdag 13 januari 2011

Överkast

Har börjat kika efter inredning till sovrummet, just nu har vi ett brunt/beige överkast från IKEA som har passat bra till vårt gamla sovrum. Men nu blir det ju vitt, svart och lite rosa som kommer dominera. Alltså behöver jag ett nytt överkast! :)
Tips tar jag gärna emot! Funderar lite på ett rosa, men sen får den färgen i så fall vara klar i sovrummet, det får ju inte bli för "girlie" heller!


Från HM, skulle vilja se detta i verkligheten och se om färgen kan passa..

Oxå från HM, ser rätt läckert ut, men kanske för grått och inte svart?

Budgetvariant från IKEA, fast helst vill jag ha ett stort fluffigt!



Eller kanske ett tokromantiskt vitt från Ellos?



3 kommentarer :

  1. Hej! Kul att du hittat min blogg!

    Har du spanat in laredoute.se ? De har många fina överkast, söker man så brukar man även kunna finna bra rabattkoder så det inte blir alltför dyrt :-)

    Ja loppisar, så här år är det ju rätt dåligt. Har du varit på den stora loppisen vid Rusta som har öppet varje lördag? Där brukar jag alltid hitta åt!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ellos har också något i svart med rosa blommor. Jag har sett det rosa, det var en mild färg, något ljusare kanske än på bilden, men inbjudande så att man ville ta på det :)

    SvaraRadera
  3. Jag har beställt det grå överkastet till vårt sovrum, tycker det ser mysigt ut! (Jag tänker kombinera med färgglada kuddar, om det ser för grått ut :)

    SvaraRadera