onsdag 26 januari 2011

Duddar!

Det är svårt att handla textil på nätet tycker jag, man vill ju så gärna klämma och känna och se nyanserna i normalt ljus. Men nu har jag gjort en chansning, funkar det inte får jag väl skicka tillbaka det! Har iaf beställt några kuddar och överkast från HM Home nu! Jag kände att det skulle bli för mkt med ett rosa överkast, så det fick bli det gråa! Vet inte hur sambon hade reagerat om jag helt plötsligt gjort om hela rummet rosa, haha!
Hoppas sakerna går väl ihop med min fondvägg!
Har dessutom ett handvirkat(!!!!) dubbelsängs överkast som mammas väninna virkade till min student, så det skall oxå draperas på sängen. Bra mix av tufft, romantiskt, nytt och gammeldags är förhoppningen!






1 kommentar :

  1. Jag var inne på HM home igår å tafsade lite på överkastet...*gillar*
    :)

    SvaraRadera