lördag 18 december 2010

Jul i stugan

I torsdags var vi och köpte årets gran, det blev en kungsgran för andra året i rad. Jag är väldigt nöjd med denna, men jag behöver nog korta toppen lite tror jag.
Jag får se om jag lägger till lite glitter i den, gillar den faktiskt så här med enbart kulor och ljus.
Kulorna är dels nya silverkulor och dels gamla ärvda kulor från min farfars mor. De är handmålade i ljuvliga pastellfärger och hela asken har nån gång kostat 7.85kronor... :)

Lääängtar tills vi kommit så långt i renoveringen att vi kan byta den gula tapeten och bården...
Men det kommer nog bli lagomt tills det är dax för nästa julgran!

En del paket ligger redan under granen, det stora lila är till mig! Har jag verkligen varit så snäll? Försöker att inte klämma alltför mkt på det, jag gillar ju att vara nyfiken!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar