måndag 13 december 2010

Duktig!

I helgen har jag varit duktig!!
Först tillbringade jag större delen av lördagen med mammsen och klarade av nästan alla julklappsinköp!!! Bara ett par smågrejer kvar samt en gigantisk hög för inslagning...

Sen spenderades söndagen med att packa upp resten av kläder/linne m.m... Det blev rätt fullt i garderoberna vill jag säga! Vi kommer att behöva ha mer förvaring på ovanvåningen men förhoppningsvis kan jag lösa det bakom den nya väggen i sovrummet på något vis.
När det var klart satte jag i gång i pysselrummet! Nu är allt pyssel uppackat ur sina lådor och insorterat i hyllorna! Härligt! Det är iofs lite samma sak här, jag behöver mer smart förvaring!
Men får lösa det efter hand..
(för det är ju inte prylarna som är för många.. *fniss*)

Hoppas hoppas stenhårt på att D kan få vara hemma nästa helg! Vi behöver göra det sista i lägenheten och få den besiktigad, beställa tapeter till sovrummet samt slipa och måla taket...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar