onsdag 13 oktober 2010

Onsdags-Svammel


Jag har varit helt galet aptrött hela veckan, men ändå masat mig till inte mindre än 3 träningspass redan! Efter mitt zumba-pass ikväll är jag nu helt speedad!
Att konsten att trötta ut kroppen kan vara så uppiggande för hjärnan!? Knasigt, men underbart!

Siktar på att vara pigg och glad i helgen oxå, då har jag tänkt att jag ska börja packa de första flyttkartongerna! Linneskåpet behöver rensas med! Tänk... det är inte alls mkt kvar nu!
Hur 17 ska vi hinna allt? Tur vi har lägenheten kvar tills sista december iaf! Ingen panik med städning och sånt alltså!


En annan grej: hurra hurra hurra för min lilla mormor som fyller 75 år idag! Önskar att jag hade kunnat ta mig upp till Skellefteå för att gratulera henne ordentligt... ♥♥



En annan grej 2: hurra för världens bäste mekaniker som höll på med vår bil till halv 12 i fredagskväll för att hinna med att laga vår trasiga ruta! Det är service!! ♥

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar