onsdag 14 november 2012

2 år!

Hoppsan!
Jag som tänkt göra en post om utvecklingen det senaste året på inflyttningsdagen den 1 november..
Det försvann nånstans ur min hjärna tror jag! Men bättre sent än aldrig!?
 
 
 
Fotot på huset är iaf från den 1 november i år.. och utsidan är ju sig ganska lik!
 
 
Mäklarens bild, tom ljung i krukorna på fasaden...
 
 
Första året gjorde vi klart, helt el delvis:
Stora sovrummet
Lilla sovrummet
Lilla badrummet
 
I år gjorde vi klart, helt el delvis:
Köket med matsal
Stora badrummet
 
Vi påbörjade:
Altanen
 

Nästa års plan:
Vardagsrummet
Övre och nedre hall
Trädäck samt ev inglasning av altanen

1 kommentar :

  1. Hej Emmy!
    Vad roligt att du hittade in till mig :)
    Jag ser att ni hunnit med en hel del i renoveringen, visst är det roligt och vad fint det blir!

    Ha det så bra!
    Kram/Anna

    SvaraRadera