måndag 4 juni 2012

Buzzning Vanish


"Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster."
Vill du också bli Buzzador? Då går du in på Buzzador och registrerar dig! Skriv GÄRNA in att det är jag som rekryterat dig, mitt användarnamn är "Emmy".

Jag har nu fått prova flera produkter från Vanish, både flytande och pulver fläckborttagning för vit tvätt, färgad tvätt och extra hygien, dessa går bra att använda både som förbehandling och direkt i maskin. Dessutom har jag provat en förbehandlingsspray och en spray för mattor och soffor. Ett väldigt fullspäckat paket alltså som fått jobba hårt här hemma!
Det blir lätt så med en 1åring och en hund!!


Äta tårta själv med hela kroppen i nya finklänningen? Jajjamen! Det törs man när mamma har Vanish hemma! :)

Är mest nöjd med matt/soff produkten, fick både choklad och jordgubbsfläckar på de vita stolsöverdragen under Elviras kalas, sprayade på fläckarna på kvällen, tvättade dagen efter och inte ett spår! Sånt gillar jag!
Däremot provade jag först den flytande Chrystal White som förbehandling på intorkade tomatfläckar utan jättebra resultat, körde plagget en gång till med samma pulver direkt i maskinen och fläckarna syns fortfarande lite. Svårt att säga hur det skulle sett ut utan Vanish, tomat verkar vara allmänt svårt att få bort. Kanske hade det gått bättre om jag varit snabb och kunnat spraya på direkt medans fläcken var våt?
Det tål iaf att testas, spec som den lilla damens favoriträtt är spaghetti och köttfärssås i alla former!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar