tisdag 6 mars 2012

Nya lampor

Jag fullkomligt älskar när jag hittar något jag gillar, och sedan hittar det på rea! :) Det känns nästan som om jag tjänar pengar! Kvinnlig logik? Frågan är väl bara var man hämtar ut dessa tjänade pengar?? ;P

Älskar denna lampa från LampGustaf, Tenesse heter den och finns i flera fina färger, men jag fastnade tillslut för den rosa, det fick bli två stycken som skall hänga över matsalsbordet! 
Hittade den på 20% rabatt hos Belysningsdesign.se som har lite olika kampanjer då och då!



Behöver massor med fler fina lampor, tex till vårt sovrum och fina fönsterlampor här och var, så jag fortsätter hålla utkik!



1 kommentar :

  1. Nu har mina fina galgar kommit, så himla fina! Min dotter kastade sig över dem direkt.

    Tack igen!

    Kram Malin

    SvaraRadera