söndag 11 december 2011

Matsals tapet

Jag hade för länge sen bestämt mig för att jag ville ha en underbar tapet från en kollektion som hette Linné, en grå bakgrund med ljust rosa magnoliablommor på, så naturligtvis, när jag väl har ett rum att använda den i, så har den gått ur sortimentet!!
Det blev bara att tänka om helt!!
Efter mkt velande och några droppar svett föll jag tillslut för denna!
Det är Midbec med kollektionen Boutique. Jag fick mina rosa blommor iallafall och med en liten bonus av turkosa fjärilar. Att turkost egentligen inte ingår i mitt tänkta färgschema för huset blundar jag för! :)


Såhär ser den ut i sin helhet, fast i en annan färgställning.


Golvet blir ett väldigt mörkt, nästan svart parkettgolv som kommer gå finfint mot vår svarta granitskiva i köket och våra svarta vitvaror.
Köket är klart hos tillverkaren, så nu väntar vi bara på leverans och tid!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar