lördag 24 september 2011

Uppklädda!

Förra lördagen var vi bjudna till min mkt mkt kära vän Anna och hennes Jeremias bröllopsfest, det var lite av ett temabröllop med Old Hollywood. Jag har alltid velat ha en riktig 50-talsklänning med sån där stoooor snurrkjol, så jag slängde mig på symaskinen och knåpade ihop en! Projektet tog lite längre tid än beräknat eftersom lill-fröken numera inte sover på dagarna mer än någon kvart åt gången.. men efter två helger så var jag klar! Lill-fröken har på sig en spetshätta som mamma sydde åt mig när jag var liten, hon såg ut som en liten docka och fick nog ett par biologiska klockor att slå på festen :)

Såhär fina var vi innan vi åkte:

Kunde inte låta bli att redigera fotona i lite gammeldagsstil :)











3 kommentarer :

  1. Ni är så otroligt fina! ...och du är GRYMT duktig! :D

    SvaraRadera
  2. Ni var helt galet fina och din klänning var ännu läckrare i verkligheten! För att inte tala om lillsötis som absolut fick åtminstone min biologiska klocka att klämta! <3

    SvaraRadera